Heartbreak Kid

Idag vaknade jag och Sven kl kvart över 2 typ. Vi är duktiga på att sova länge och somna sent. Men men så blir det lätt. Annars så har vi inte gjort så mycket idag, sovit mest. Bara för att jag var ute igår så då är man aldrig taggad på nånting dagen efter bara typ sova och äta gott.

Det blev iaf middag hos Sven, jättegod mat faktiskt. Sedan kom vi på att vi ville se film, så det blev Heartbreak Kid med Ben Stiller och en svensk brud. Var faktiskt en mycket rolig film.

Jag kanske har nämnt att jag vill/ska göra om i mitt rum inom en snar framtid. Så jag var inne en snabbis på IKEA.com och kikade runt lite. Alltså det finns inte få fina sovrum som man bara skulle vilja plocka åt sig därifrån. Men inget av de rummen som syndes där skulle jag kunna ha i mitt rum, för det är för litet. Blä på det, men jag löser det nog på något vis. Måste bara få familjen till att åka till IKEA så vi verkligen kan kolla så det blir bra.
Nu ska jag inte babbla vidare för då kan jag hålla på hela natten, så jag och Älsklingen ska börja se spiderman 2 och sedan sova. Gonatt och Puss

Kommentarer
Postat av: Aida

var filmen verkligen bra? Den har ju fått så otroligt dålig kritik!

2007-11-11 @ 12:12:20
URL: http://ghabby.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Haha, jag såg ju bilden på er och stefan. Haha.
Den ska skrivas ut och sättas upp på anslagstavlan
i S-huset pronto ;]

2007-11-11 @ 17:25:11
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0