Helt slut

Har inte blivit så mycket skrivet här de senaste dagarna. Men det är för att jag har jobbat igår och idag så har inte orkat med att skriva. Så därför tar jag tag i det nu. Det som känns bra är att jag får jävligt mycket pengar i slutet av december! Kommer nog behövas med all rea som är då typ.Plus att det alltid är roligt med pengar. Kommer jobba på tisdag och lördagen som kommer också. Så jag hoppas det blir bara mer och mer. Måste också få säga att jag känner mig mer vuxen när jag har börjat arbeta mer och mer, också när jag kan hjälpa kunderna som kommer så känns det underbart. Vuxenpoäng må jag då säga.

Iaf, nog om det. Det har varit en känslomässig helg för mig eller iaf igår. Var lite jobbigt. Men det är mycket bra nu. Festen var väl speciell men visst. Fast jag kan ju inte erkänna att jag hade trevligt tyvärr.
Just det får ju inte glömma att jag, älsklingen och lövet såg på Saw 4 igår på bio. Det var trevligt och den var bra tyckte jag. Jag undrar hur de kan koppla ihop alltihop det borde ju ha tagit lång tid att komma på alla dessa stories.

men men nu ska jag och mamma in på Ikeas hemsida för att kolla lite på deras saker...
Älsklingen är på O'learys och ser fotboll med grabbarna och kanske tar en öl vem vet. Love yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0