I mina händer

image448Nu är talet utskrivet och finns i mina händer. Känns härligt men jag är inte precis "stolt" över mitt tal. Jag kan det inte precis, så det kommer bli tittande i pappret imorgon. Men det skiter jag i just nu, bara jag ställer mig där framme och babblar i 5 minuter så är det bortblåst inom 5 minuter till för då är det en annan person som håller sitt tal. Fast sedan får man ju ett betyg på det och det kommer inte jag vilja ha men jag måste väl det. Nu väntar jag på att älsklingen ska komma. Han ringde nyss och frågade om han fick komma och såklart svarade jag ja. =)

Plus att jag fick en jacka igår från H&M 298;- av mamma. Kändes härligt för jag har ingen jacka eller ingen fin. Så den kommer jag använda imorgon. Måste iaf känna mig fin när jag ska hålla talet. haha. ne nu ska jag läsa igenom det en gång till och vänta på att Swempa ska komma! Puss,

you make my day, babe


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

You go girl, det kommer att låta bra.

2007-11-22 @ 07:42:25
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0