Jag klagar inte!

Denna vecka har ändå gått snabbt. Har typ inte gjort något jobbigt alls känns det som och det är alltid härligt. Plus när man får sluta 11.10 och får sovmorgon till kl 11.45. Då ska man verkligen inte klaga och det gör jag verkligen inte heller. Så imorgon är det sovmorgon. Då får man vara vaken lite längre idag det känns härligt även fast jag är det varje dag iaf.

Hade tänkt komma till det lite mindre roliga och det är muntliga nationella som ska vara klart nästa vecka. Jag har först och främst inte börjat och jag kanske vet vad jag ska skriva om men aah. Jag måste börja skriva imorgon har jag sagt, jag vet att det är fredag men i helgen blir det inge alkohol för Frida. Det blir bara talskrivande och ta det lugnt.
Men nu tror jag att det blir lite spelande av Wannabe ett jättetråkigt spel egentligen men har inget bättre för mig.
Blir en uppdatering senare också! =) Puss

förlåt för att jag inte har haft bilder på länge men jag vet inte vad jag ska lägga in för nåt. ska fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0