Ny mobil på önskelistan

Nu är jag trött på min mobil. Plus att batteriet håller på att lossna från den. Och några knappar funkar inte ibland så nu är jag less, plus att jag är trött på modellen och den är ful.
Så jag har börjat kikat runt lite på andra varianter av mobiler. Jag har också kikat runt lite på ipods för min har ju blivit stulen så jag måste bara önska mig en ny i julklapp. För alltså det är verkligen för tråkigt på lektionerna när man inte har någon musik.
När det gäller mobiler så kommer bilderna här och nu:
 
Detta är en iTouch/iPhone och den är ju jättesmart att önska sig för då finns det ju ipod i den också. Ett stort plus!

 
K770 är väl ganska cool. Vet inte varför men den var fin och den var brun som är lite annorlunda på mobiler.

 
W910i är också snygg. Jag tror nog mer på denna än den som är över.

Fast helt ärligt önskar jag mig nog en iTouch och en iPod (helt jävla onödigt jag vet), fast vi får väl se annars önskar jag mig bara en iTouch. Åhh, så trevligt med en ny mobil!!!
Nu måste jag nog börja plugga lite annars kommer jag ångra mig sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Itouch var ju helt klart finfin!

2007-11-12 @ 13:36:50
Postat av: Ivarsson

Dagens I-landsproblem, gott folk: vilken mobil ska frida välja? ;] Nej men skämt åsido, önska dig en Itouch. Mest för att den är cool och för att du har ipod i den också.

2007-11-13 @ 07:31:47
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0