Pop Up

Var ett tag sen jag vet! Men har inte hunnit faktiskt eller så har jag inte orkat vet ej. Iaf orkar inte ta en sammanfattning över dessa dagar som har gått för jag har inte varit något annat förutom att varit med min älskling och gått på ett sunkigt Halloween party eller det var väl trevligt men inte riktigt min stil.

image431

IKVÄLL iaf så har jag fått se Sahara Hotnights live i Umeå, på Pop Up.Det händer faktiskt saker här i Umeå för er som inte trodde det. Dom var iaf bra plus bättre än då jag såg dem på Sundsvalls gatufest. Spelade låtar som jag kunde förutom 2 tror jag som inte kunde sjunga med i men resten sjöng jag med på. Underbart, visst Rebeca?
Efter spelningen köpte jag en väska, en t-shirt och två pin en till mig och en till rebeca. Snygg tröja och snygg väska! dem är nu i min samling (av vad vet jag inte). Var en lyckad kväll, var som inte tänkt att jag skulle fara på Pop Up faktiskt men så blev det och jag är glad jag att for dit.
Just det jag får inte glömma att jag såg Säkert! också och hon är mycket bra har en härlig röst. Jag och Rebeca spånade lite och kom fram till att hon är en kvinnlig Lars "Lasse" Winnerbäck. Håller ni med?

Nu ska jag se två filmer med min darling, sen sova! Snart skola, FY!
Pusss o gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0