Roberto Cavalli för H&M

image432


Detta mina damer och herrar är Roberto Cavalli som har gjort en kollektion för H&M. Vi har fått upptäcka Stella McCartney, Madonna, Karl Lagerfelt och Victor&Rolfs kollektioner för H&M innan Roberto fick sin chans att visa vad han går för. Imorgon kommer kollektionen komma ut till H&M affärerna, jag trodde att de skulle komma ut till den som är i umeå men icket. Frågade idag när jag jobbade att inget plagg kommer att komma högre upp än till Västerås. Hon sa att de som bestämmet vars kollektionen ska skickas och kommer att gå åt var inte hit upp för de trodde inte på att vi här uppe skulle köpa några plagg. Vafan! Vi ska väl ändå få chansen till att få köpa orka åka ner till Västerås liksom och leta efter ett plagg från Roberto Cavalli. Men men ibland ska det väl vara lite tråkigt att bo här uppe i norrland.
aja, nu har älsklingen åkt hem, han ska på mönstring imorgon kommer hem på fredag. Plus att imorgon är det sista dagen för FN-rollspelet YIPPIE. Så nu måste jag sova, Gonatt Puss,

Kommentarer
Postat av: Rebeca

haha men vafan, sluta grina kollektionen var ju ful,

2007-11-11 @ 20:20:41
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0