Sjuk?

image451Jag orkar inte med nåmer. Det funkar inte. Min kropp klarar inte av det. Jag orkar inte bli sjuk igen! Vaknade med halsont och snuva imorse, iofs har jag väl alltid haft snuva känns det som. Eller iaf hosta som in i sjutton, och det vill aldrig gå över, jag blir så less. Så nu tror jag att jag kommer bli sjuk igen och det blir så jobbigt då. Då måste jag gå till vårdcentralen igen för att kolla upp halsen och sånt. De kommer aldrig fram till något som kan hjälpa så jag blir bara less på att gå dit. Plus att jag ska jobba tisdag,onsdag, fredag och lördag denna vecka, jag kommer vara jättetrött på söndag.

Jag tror också att jag och Swempa smittar ner varandra hela tiden. För han har varit sjuk ett ganska bra tag nu och jag var frisk ett tag men nu har jag blivit sjuk igen. Det är så drygt.. Men men, nu måste jag jobba lite på faktaartikeln om Roman Polanski skit tråkigt. När den är klar så blir det en krönika och en essä om honom och gud så less jag kommer vara på den människan.

Kanske ska färga håret ikväll också! Hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Din halsmandel ser ju inte kloook ut!

2007-11-26 @ 13:43:41
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: angelica

hoppas du blir bättre snart tjejen :)

2007-11-26 @ 21:41:53
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Swempa får du stänga in i garderoben tills han blivit frisk igen. Och du, darla, måste stanna hemma ett par dagar så du är peppad på freeeedag! :]

2007-11-27 @ 11:23:09
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0