Skola snart...

Nyss har man varit på bio och sett 1408 med min älskade Sven. Den var ganska skrämmande men som tur var så fanns Sven där och höll min hand. - Förlåt Rebeca och Fredrik men om ni vill så styr vi upp någon annan gång! =)

Nu ska jag iaf berätta att jag är less, sur och besviken på mig själv. Man gör inget vettigt på lov om man alltså har någon läxa menar jag. Såklart har inte jag gjort det och jag hatar det för jag behövde verkligen göra läxa. Det kommer inte gå bra till veckan i FN-rollspelet för min skull. Jag är jätterädd för det och jättenervös. Så imorgon kommer jag sitta vid datorn och leta fram fakta om mitt ämne som är fattigdom i Saudiarabien, och jag kan säga så här att det inte finns någon fakta om det. Så därför kommer det gå åt helvete.
Men nu ska jag inte skriva nåmer så puss!

PS. sitter nu och lyssnar på Billie the vision and the dancers vilken stämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0