Sovdags

Nu sa jag sova. Plus att jag tror att jag kommer vara hemma imorgon hör och häpna Ivarsson! Men jag har tänkt att ta tag i mig och åka till vårdcentralen och kolla om jag kan få någon medicin så jag blir frisk snabbt och det ska Älsklingen också göra så snabbt som möjligt. Så nu tar jag tag i mig själv.

Plus att imorgon har jag tid hos frisören en som går trean på frisörlinjen jag måste erkänna att jag är nervös. Fast jag vet att jag kommer färga håret men klippa vet jag inte. Jag ska iaf ta med mig en bild på ett ungefär hur jag vill ha det. Om jag bara hittar tidningen där bilden var i.

Aja, nu ska jag sova men vi höres imorgon. Hoppas läkarna vet vad som är fel så jag kan få medicin. För det är bara drygt att hosta upp sina lungor varje dag.

Kommentarer
Postat av: Dr. Ivarsson

Good girl, se till att krya på dig ordentligt nu!
Kram

2007-11-29 @ 07:43:14
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: rebecca

kommeruu imorrn?

2007-11-29 @ 11:53:22
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0