Sovmorgon är skönt

Idag tog jag en sovmorgon. Var dunderskönt. Första lektionen var litterär och vi fick tillbaka våra miniromaner. Kan ju inte säga att man fick ett bra betyg men jag hade inte trott något annat.

Ikväll så blir det Sofias fest för hon fyllde 18 i tisdags. Det kommer väl bli trevligt, förutom att jag måste jobba imorgon så jag kanske inte kommer att få vara där så länge. Sedan är jag väl inte så taggad eller är jag det?
Jag vill bara att det ska bli jullov nu, så jävla less på skolan ett lov skulle uppskattas.

Nu ska jag spela spel känner mig inte taggad på att skriva på kulturbilagan precis.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jullov skulle inte sitta helt fel!

2007-11-23 @ 16:27:29
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Vi kan alla trösta oss med att äckel-göran kommer att dö som alla andra en dag. Hoppas han bryter benet på lovet.

2007-11-24 @ 16:47:38
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0