Tre cd-skivor till

Är det bara jag som gillar att köpa skivor? Det tror jag inte. Alltså känslan av att hålla i en skiva med omslag och en skiva som har ett fint motiv på sig. Underbart. Det är också en annan sak att lyssna på datorn och på en cd-spelare, det blir mer ljud i en cd-spelare tycker jag. Det är en sådan stämning.

De skivor jag köpte var:
Those Dancing Days som är känd med sin låt Hitten.
Sophia Somajo som är känd med sin låt Stockholm Calling.
Sedan får jag inte glömma Miss Li's senaste skiva som heter Songs of a Ragdoll.


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

I like those dancing days. Det blir att shaka loss till dom ikväll, helt klaaart! ;]

2007-11-09 @ 12:25:21
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0