Utmaning

Personligt:
1. Vad heter du? Frida Birgitta Sehlin
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Alltså jag gillar mitt namn, men man kan alltid tänka sig något annat men kommer inte på något just nu.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Erik för de trodde att det skulle bli en pojke men när det blev en flicka så blev det Frida.
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång är du? 1989.
6. Var bor du? Umeå
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? En gång, men bara till ett lägenhetsnummer längre bort.
9. Vart skulle du vilja bo? Stockholm
10. Vilken skolklass? Sista året på gymnasiet
11. Vad vill du bli när du blir äldre? rik, modejournalist och kanske nå mer

Utseende:
1. Hur lång är du?
typ 161cm
2. Hårfärg? många färger i en typ.
3. Ögonfärg? Blå
4. Mest nöjd med? Ingen aning faktiskt.
5. Minst nöjd med? Ingen aning igen
6. Skostorlek? 37
7. Glasögon? Inga glasögon men behöver säkert glasögon för jag hade när jag var liten
8. Har du några piercingar/tatueringar? Nej, men måste nog skaffa hål i öronen!

Favoriter:
1. Filmer?
Dirty Dancing, The Holiday, The Notebook, Step Up
2. Låtar? Gillar de flesta.
3. Årstider? Sommaren.
4. Mat/Dryck? Spagetti Carbonara, Cola, vatten och mjölk. Nudlar med kyckling och en god krämig sås som pappa gör.
5. Djur? Har en boarder collie setter. (finns bilder i ett inlägg längre ner)
6. Färg? Svart och bryter av med någon stark fin färg.
7. Parfym? Puma, Kenzo, Paris Hilton
8. TV-Program? Desperate Houswifes, Grey's, Ugly Betty,
9. Ämne i skolan? Ung Scen
10. Sysselsättning? Festa, shoppa, pojkvän, vänner

Kläder:
1. Vad använder du just nu för jacka?
En årsgammal dunjacka från stadium tror jag.
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta fina stövlar.
3. Favoritfärg på kläder? Svart för de mesta, den färgen är som alltid med.
4. Favoritmaterial på kläder? eh ingen aning.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En ny jacka, och lite basgrejer kanske.
6. Favoritaffärer? H&M, Gina Tricot, Indiska med mera.
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? 0-1000 har som inte så mycket att röra mig.
8. Favoritmärke? Har inget tror jag
9. Vad har du för byxstorlek? 27 28 tror jag.
10. Tröjstorlek? 34/36.

Ditt rum:
1. Stort, litet eller mitt emellan?
Litet, men ändå lite mellan.
2. Vilken färg på tapeterna? Röd vägg och sedan vitt resten.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Rött, grönt och vitt. Vill ändra till något annat.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, datastolen är också en favorit.
5. Vad vill du ändra där inne? Sängen och bokhyllan och typ allt. Men familjen ska snart på IKEA.
6. Vad har du där inne av följande?
a) tv?
Ja självklart
b) video/dvd? Ja
c) dator? Absolut
d) stereo? Jepp men en dålig.
e) telefon? Ja.
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret?  Jag ser skog och en fotbollsplan
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Ser på tv, sover, sitter vid datorn
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Min pojkvän
10. Favoritpryl i rummet? Datorn.

Blandat:
1. Vad heter din morfar?
Leif
2. Vad har du i din..
a) jackficka just nu?
Ehm, kvitton och nycklar och sedan skräp typ
b) skolväska just nu? En mössa, börs, tuggummi, skor och sedan säkert något annat.
c) handväska eller liknande? Typ många olika saker
3. Vad är du beroende av? Mobilen, pojkvönnen, ipoden(som blev stulen igår), vänner, goda saker.
4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Ehm nu är det ett lypsyl från Kicks i lukt av tutti frutti.
6. Vad tror du på? Ingen aning,
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag har blivit döpt så då blir det väl kristen.
8. Vad köpte du senast? En tidning och lite godis
9. Har du några husdjur? En hundvalp
10. Vad bor du i? Lägenhet

Grejer:
1. Plånbok?
H&M
2. Smycken? Halsband bara.
3. Solglasögon? Bara fula det blir nya nästa år.
4. Underkläder? Olika, från H&M iaf.
5. Nagellack? Svart och rött eller bara naturella.

Jag utmanar: Rebecca, Rebeca, Jessica, Emma, Anna I, Anna F, Lotta, Angelica.
Många jag utmanar men det är ju roligt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag antar utmaningen! =)

2007-11-09 @ 11:45:21
URL: http://leksingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0