Äntligen...

image418Igår var vi hos Anna I och fikade för hon fyllde 18. Grattis till henne igen. =) Och ikväll ska vi fira henne på det riktiga sättet. Då vi ska till X3M och shakea loss våran rumpa. Jag ser framemot det. För nu vare ett tag sen jag festade. Så det kommer bli riktigt trevligt med er brudar. Det blir förhoppningsvis singstar och en fördrink som värdinnan Anna ska bjuda oss på.

Det kommer också bli första gången jag är på X3M, så det känns lite spännande även fast de flesta tycker att X3M inte är så speciellt. Men men det kommer ändå bli roligt att få skaka loss.

Hoppas ni gullungar också får en trevlig kväll :) Puss,



Kommentarer
Postat av: Ivarsson

PUSS påre,
och tagga tagga tagga!
Jag har fixat allt för drinkarna nu

2007-10-05 @ 11:34:35
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0