Chill med bil!

Nu var det ett tag sen igen. Jag får mina ryck då det blir många inlägg sen tar det några dar för nästa ryck. Men aah så går det ibland.

Så därför bara en kort update. I fredags firade vi (typ) 2 månader jag och Sven =) , så då blev det X3M för mig, Sven och Lövet. Trevligt var det. Innan var vi på middag hos min mormor och morfar. Inte så viktigt men iaf.
Idag lördag så låg jag och Sven mestadels i sängen och spelade tvspel. Mysigt var det. Sedan blev det dags för mig att dra mig hemåt. Sen blev det en snabbtitt på Angelicas inflyttningsfest, sen blev det bil med Rebecca som var jätte trevligt var ett tag sen vi hängde bara vi två så bilresan var mkt trevlig med bra musik. Do it again ? =)

Nu sitter jag och väntar på att Sven ska komma, han har varit hos Emil och chillat medan jag har åkt bil hehe.
Sen blir det sängen, godnatt o Puss.

Kommentarer
Postat av: rebecca

I lööööv dig. Hahah serri det var fan mysigt! :D

2007-10-14 @ 01:04:59
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0