Flashbacks

Haha, ni kan inte förstå hur långt bak i tiden jag har gått nu. Jag har sett på "My Little Pony Tales" som man såg på när man gick typ på lågstadiet kanske tillochmed yngre. Oj, alltså det är typ nästan bra. Ni kommer att få se ett klipp kanske fler senare men nu blir det bara ett, det är på engelska jag hittade inte på svenska. Skratta så mycket ni vill men det är ändå roligt att gå bak i tiden och tänka på vad man gjorde då. Plus kan det kanske vara att jag, Rebecca och Anna ska hålla ett disco imorgon för årskurs 3-5 och då börjar man som tänka tillbaka eller jag gör det iaf. Haha, men det kommer bli roligt. Måste bara fix a 2 cd-skivor tills imorgon.

Nu ska ni få se ett klipp. Det är lite dåliga färger men det är ett bra klipp. Sedan vill jag bara meddela att jag är klar med miniromanen! Superglad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0