Garderobsslavande

Ikväll är det dags för att stå i garderoben igen på skolan. Vi ska tjäna ihop pengar till vår UngScen så vi kan fixa rekvisita och sådant. För det kommer vi behöva när vi ska fixa alla olika scener och sådant. Men det är faktiskt helt okej att stå i garderoben men det kommer nog bli jobbigt att stå när alla vill ha sina jackor då är det stress som gäller.  Nu ska jag typ göra ingenting tills klockan blir tio i sju, för då sticker jag. =)

Just det vi har hämtat hunden idag! Hon är jättesöt och när jag kommer hem ska jag bara ligga och gosa med henne!  Puss,

Kommentarer
Postat av: Adéle

åh mysigt med hund!

2007-10-28 @ 21:30:48
URL: http://adell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0