Grattis Rebecca!

Toyota,prius,Genetic Modification,Isolated,Isolated On White,White Background,Cut Out,drop shadow,Silver,Gray,Energy,energy efficient,Car,Travel,Transportation,Environmental Conservation,Global Warming,gas mileage,Natural Gas,Gas,Oil,Oil Industry,Profile,Side View,EnvironmentDu har nu blivit vuxen! Typ, du har tagit körkortet iaf, är skitstolt över dig. Nu har jag också kommit på att jag vill ha körkortet tack för att du väckte mig. Så jag ska styra upp mitt körkort NU!KANSKE jag har körkort när vi ska till danmark (men så blir det nog inte men man kan ju hoppas). Grattis igen!

I förrgår så hade vi fått hem räkningen för min studentmössa och allt annat. Det var på 1200 nånting tror jag. Mamma lurade mig att det vad jag som skulle betala det men det ska mina föräldrar göra för som sagt så tar man bara studenten en gång. Det ska bli den lyckligaste dagen i mitt liv. Det kommer bli roligt att få hem det. Ni kommer få se vad jag har köpt när jag får hem det. För då ska jag ha styrt upp min kamera så den funkar. =)

Nu har jag Svenska lektion :/ hoppas jag överlever svenska i 2 timmar och en kvart. Tror inte det.

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Grymt roligt att hon fixade det! Inte för att jag någonsin tvivlade, det flickebarnet kunde väl ratta och växla när hon låg på BB med tanke på hur få lektioner hon tog. Blire provrunda för dig ikväll nu då eller? ;]

Och det är sjuuukt dyrt med studentgrejerna. Jag
fick minsan betala mitt själv, grr.

2007-10-11 @ 17:01:12
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Jessica

Hon är otrolig, den där kvinnan! :D

2007-10-11 @ 19:52:15
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-12 @ 15:45:52
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0