Halloween snart...

I lördags då jag, Sven och Rebeca skulle åka till Johan (kompis till SIgge) och sjunga singstar. Så började Rebeca tala om att hon och Fredrik hade börjat funderat på vad de ska klä ut sig till på Halloween festen som tydligen kommer upp snart. Då man tydligen ska klä ut sig. Det började då jag och Sven fundera på idag (ja det gick inte så bra med vårat lilla avtal att inte träffas tills torsdag) eller aah det gick väl inte så bra. Fast jag tror ändå att vi kom fram till några bra förslag. Så vi ska ha kommit på ett till på torsdag vi får se hur det går. Men det ska bli roligt att få klä ut sig bara om man känner sig snygg och trygg.. haha aja.

Nu ska jag fortsätta lite smått på talet och sedan ska jag sova. Gonatt Puss,


4 olika kostymer. Roliga kostymer också, tänkte bara visa. =)

Kommentarer
Postat av: a

haha :)

2007-10-26 @ 18:29:22
URL: http://adell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0