Ingen Rubrik

image420Nu har jag skrivit klart 2 kapitel till Miniromanen. Som jag hatar mest av allt just nu. Plus att talet i Svenska B ska jag ha nästa vecka på Torsdag och jag har inte börjat. Vet inte ens vad jag ska tala om. Fyfan för svenska och litterär gestaltning. Kan kanske också bero på läraren och att jag inte är så bra i de ämnena men ändå. Fast jag är glad iaf att jag har skrivit 2 kapitel och det flyter ändå på bra tycker jag.
Men nu ska jag ringa älsklingen och sen ska jag sova. Har ung scen imorgon och jag hoppas vi ska sjunga för nu är jag trött på att spela teater och jag suger på det. haha vilket inlägg detta blev men men.
Godnatt! Puss,


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Helt klart, det beror på Göran. Jag brukar älska svenskalektionerna i vanliga fall, men med han i hälarna känns det sjukt jobbigt bara.

2007-10-16 @ 12:02:37
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0