Inventering @ H&M

Yes det är typ det enda jag har gjort idag. Förutom hängt med älsklingen och bara slappat. Sedan for vi en snabbis till stan för att kolla om en maskeradaffär var öppen, så jag kunde leta efter en utklädnadskostym som jag kan ha imorgon, men då var det stängt. Då var det bara dags för mig att bli skjutsad hem och inte göra något alls i 2 timmar cirka. Tills det var dags för mig att gå ner till H&M för att börja inventera, och det gick för snabbt för vi blev klara kl kvart över 9 och vi hade tid till klockan 10. Surt sa räven då får vi mindre betalt men men. Så är det ibland, vi var faktiskt jättemycket folk ikväll där. Så det är inte så konstigt att det gick snabbt.

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till ungdomsmottagningen. Kl 08.00 ska jag vara där Fy fan! Aja, det går säkert mycket bra att vakna men jag kommer vara jättetrött på kvällen..
Nu ska jag komma på någon bra film att se eller så ska jag gå och sova så jag har sovit ut tills imorgon iaf. Vi får se hur det blir, vi hörs iaf imorgon. Ha en fortsatt bra kväll. Puss,


Vilken är eran bästa film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0