Kanye West - Bittersweet Poetry


Bästa låten på hans nya skiva. Fast egentligen så är det ganska svårt att välja vilken som är bäst för alla är bra på olika sätt.

Jag håller på att städa mitt rum men det går inte framåt kan jag säga dig. För jag har panik över alla inlämningar som ska in denna vecka, jag kommer inte kunna hinna träffa Sven förns till Torsdag. Eller iofs så har vi bestämt det tillsammans att vi inte ska träffas tills torsdag (hur ska vi kunna klara det?) så att jag ska kunna skriva på mitt tals om jag ska hålla på torsdag. Jag kommer dö. För det kommer inte gå bra. 

Åh herregud vilken vecka jag har framför mig, galet! Aja, sen blir det lov äntligen det kommer bli härligt och när lovet är över så är det snart jul så det kommer förhoppningsvis att gå snabbt. Förutom att det är det där FN-rollspelet som jag hellst skulle vilja slippa, men men.

Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Tell me about it. När miniromanen är inlämnad då kommer nästa plåga. Aldrig är man ångestfri!

2007-10-21 @ 18:19:07
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi kommer att äga FN-rollspelet! Eller så inte!
Men vi får försöka överleva tillsammans!

2007-10-21 @ 23:40:56
URL: http://leksingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0