Läxdags resten av mitt liv...

Det känns just nu som att det kommer bli så. Bara för att jag skjuter upp allt, som ni nog redan vet om ni har läst bloggen. Jag tror att det flesta ser sig själv i att skjuta upp läxor. Så är livet och sen när det kommer till dagen då den måste göras så vet man inte alls hur man ska börja, så känns det just nu. Vet inte hur detta ska sluta, men som alltid så lämnar man alltid in något arbete. image419
  • Miniromanen klar måndagen den 15/10 (har skrivit ett kapitel och det ska vara 5)
  • Krönika klar imorgon
  • Prov i natur på torsdag
  • Svenska uppgift
Det där är det jag kommer syssla med framöver, roligt eller hur?! Tror inte det va. Fyfan.
Det roliga är att idag har jag fixat internetbank så nu kommer jag styra upp tradera, plus att jag och sven var inne på H&M och hittade lite kläder. Han köpte 3 snygga t-shirtar och jag la undan ett par skor och en halsduk. Trevligt trevligt. Får se om jag köper skorna imorgon men halsduken blir det iaf. =) Det är alltid trevligt att köpa nya saker.
Nu är det dags att börja plugga så jag hinner klart det någon gång innan Desperate Houswifes. 

Kommentarer
Postat av: anna

jäfflar i mig vilka skor! killer-heels!

2007-10-09 @ 19:54:12
URL: http://frykholm.blogg.se
Postat av: rebecca

Good for u! Assåå jag måste styra upp ett jobb så att min inkomst ökar!

2007-10-09 @ 20:47:23
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Hittade ni nån jacka åt sven då?
Jag har också styrt upp internetbank, dock i
syfte att kunna betala hyra/räkningar samt
hålla koll på lön, haha ;]

2007-10-09 @ 22:47:44
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0