Var ett tag sen...

... jag skrev här. Bara för att jag trodde att jag skulle behöva göra provet idag, men det skulle jag inte kunna göra så jag har bara inte orkat skriva något. Tills nu för nu är det bara en dag kvar och sedan är det äntligen LOV!! Gud så det ska bli skönt.

Plus att jag har fått min lön idag så nu äntligen ska jag kolla och fynda på tradera. Längtar! Ne, nu blev det en liten uppdatering vad som händer typ. haha Nu ska jag kika lite på tradera och sen ska jag se på en film tror jag. Det kommer bli en fortsatt trevlig kväll men tyvärr är inte Älsklingen här :/

Hörs imorgon! :) Puss,

Kommentarer
Postat av: a

Jättebra blogg:)

2007-10-26 @ 00:41:09
URL: http://adell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0