Xbox freak

Har inget egenltigen att skriva tycker jag. Igår hade vi iaf discot som faktiskt gick bra förutom att det blev lite kaos ibland. Annars var det trevligt typ. Efter det åkte jag och SVen hem till mig och åt en Billys pan pizza var gott, men nu vill jag inte ens tänka på mat helst. Är så jävla mätt.

Idag var det tänkt
att vi skulle städa mitt rum men så blev det inte utan det blev fika hos Svens farmor men det var supergott fika. Var som ett tag sen man var på kalas även fast det blir nästa vecka igen förhoppningsvis för att Anna fyller ju 18 äntligen.

aja nu ska jag spöa Sven i ett bilspel på XBOX.. haha skitroligt. Ha en bra lördagskväll Puss

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Hörde om kaoset på discot. Dock kan ni trösta er med att ni fick in massor med pengar.

Och nu taggar vi fredag och gratta Frykis! :]

2007-10-21 @ 15:56:26
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0