Glömde det roliga...

image414Jag var ju på stan i fredags! Har fått min lön så det var dags att fira. Jag firade rejält också 1300kronor gick åt. Kanske mindre men ah. Inköpslista:
  • Koftan från Indiska en svart (fanns inte min storlek i lila)
  • En lång grå t-shirt från Carlings
  • Grå Hood, långärmad svart tröja, svart halsduk H&M
  • Svarta Pumps skopunkten
  • 2 nagellack och ett lypsyl KICKS
Det var nog det, och det var megaroligt att vara på stan och köpa precis det man ville. Åh, längtar till nästa lön som är om ett tag. Så nu måste jag ta hand om mina pengar som är kvar så jag måste leva på vatten och bröd resten av månaden för det vill jag inte göra igen.

Skulle lägga in bilder på dessa fina köp men har inte hittat kabeln till min kamera än så jag måste tjata på pappa att han ska hitta den. Elin Kling har iaf på sig koftan som jag köpte fast den i lila. Mycket snygg är den! =) För det börjar bli lite tråkigt. Men nu måste jag göra läxa, inte precis taggad.

bildkälla: stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Kom till min blogg om du vill veta hur man gör smokey-eyes!

2007-09-30 @ 16:45:44
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: Mark

Ja, du köpte den! Kul. Den kom ju bara i strl S och L.
Vi bara L i svart men S och L i lila.

2007-10-01 @ 10:47:29
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Den var verkligen sjukt snygg, koftan från indiska.

2007-10-04 @ 00:20:06
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0