Me Want!!

Var nyss inne på lite bloggar som det var ett tag sen jag kikade förbi på. Då såg jag inne på Catyas blogg min kofta som jag vill ha! Finns på H&M trend tydligen för det var en rosa aktig färg på etiketten eller vad det kallas. Och såklart finns typ inte det här i Umeå om det nu inte gör det på stan som jag hoppas på för jag måste ha en sådan. Så jag ska ta och pallra mig ner på stan på måndag eller om jag hinner imorgon och kolla. För visst är den snygg?


bild: modefeber

Jag ska styra upp denna kofta eller någon liknande!

Kommentarer
Postat av: anna

åh den var verkligen skitsnygg!
hoppas den blir din sötis!

2007-09-08 @ 10:35:44
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0