Singstar

Ja nu har det kommit 3 nya singstars. Har varit inne på cdon.se för att se vad det finns för låtar på skivorna, så man vet vilken man ska köpa först. Nu ska ni få se vad det finns för låtar så ska ni få säga vilken ni tycker jag ska köpa! :) För det är väl inte bara jag som gillar att sjunga karaoke på till exempel en förfest eller nåt? För man kommer ju igång. hehe, det är iaf trevligt.

Låtlista för Pop Hits:
1. Ace of Base - Life Is A Flower
2. All Saints - Black Coffee
3. Andreas Johnson - Glorious
4. Aqua - Cartoon Heroes
5. Basshunter - Boten Anna
6. Britney Spears - Baby One More Time
7. Christian Walz - Wonderchild
8. Daniel Powter - Bad Day
9. Drömhus - Vill Ha Dig
10. Eagle Eye Cherry - Save Tonight
11. Goldfrapp - Oh La La
12. Infernal - I Won't Be Crying
13. Jamelia - Beware Of The Dog
14. Jennifer Lopez - Jenny From The Block
15. Johnny Deluxe - Drenge som mig
16. Junior Senior - Take My Time
17. Lily Allen - Littest Thing
18. Maria Mena - You're The Only One
19. Nelly Furtado - Promiscuous
20. Orson - Bright Idea
21. Razorlight - Golden Touch
22. Rihanna - SOS
23. Roxette - Wish I could fly
24. Safri Duo - Sweet Freedom
25. Sanne Salomonsen - You've never been loved before
26. Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing
27. Sugababes - Push The Button
28. The Cardigans - Erase and Rewind
29. Titiyo - Come Along
30. U2 - Beautiful Day

Låtlista för Schlager:
After Dark - La Dolce Vita
Alcazar - Not A Sinner, Nor A Saint
Arja Saijonmaa - Högt Över Havet
Barbados - Världen Utanför
Branddista City Släckers - Kom Och Ta Mig
Carola - Främling
Charlotte Nilsson - Tusen Och En Natt
Fame - Give Me Your Love
Helena Paparizou - My Number One
Herrey´s - Diggi-loo, Diggi-ley
Jan Johansen - Se På Mig
Jill Johnson - Crazy In Love
Kikki Danielsson - Bra Vibrationer
Kikki, Bettan & Lotta - Vem É Dé Du Vill Ha
Lasse Holm & Monica Törnell - È Dé Det Här Du Kallar Kärlek
Lena Philipsson - Dansa I Neon
Linda Bengtzing - Jag Ljuger Så Bra
Lotta Engberg - Fyra Bugg Och En Coca-Cola
Magnus Uggla - För Kung Och Fosterland
Markoolio & Linda Bengtzing - Värsta Schlagern
Martin Stenmark - Las Vegas
Nanne - Håll Om Mig
Nick Borgen - We Are All The Winners
Roger Pontare - När Vindarna Viskar Mitt Namn
Sarah Dawn Finer - I Remember Love
Shirley Clamp - Min Kärlek
Sonya Aldén - För Att Du Finns
The Ark - The Worrying Kind
The Poodles - Night Of Passion
Tommy Nilsson - En Dag

Låtlista för 90's:

  • Never ever - All Saints
  • Barbie girl - Aqua
  • Love shack - B-52's
  • One week - Barenaked Ladies
  • Achy breaky heart - Billy Ray Cyrus
  • The Horses - Daryl Braithwaite
  • Unbeliveable - EMF
  • Here comes the hotstepper - Ini Kamoze
  • Stay - Lisa Loeb
  • You can't touch this - MC Hammer
  • Bitch - Meredith Brooks
  • Movin' on up - M People
  • Torn - Natalie Imbruglia
  • Step by step - New Kids On The Block
  • Where the wild roses grow - Nick Cave & Kylie Minogue
  • Unskinny bop - Poison
  • Creep - Radiohead
  • Everybody hurts - R.E.M.
  • Only to be with you - Roachford
  • I want you - Savage Garden
  • Kiss from a rose - Seal
  • Baby got back - Sir Mix-A-Lot
  • Wannabe - Spice Girls
  • Two princes ? Spin Doctors
  • Pump up the jam - Technotronic feat. Felly
  • Lovefool - The Cardigans
  • Zombie - The Cranberries
  • Friday I'm in love - The Cure
  • I touch myself - Divinyls
  • Love is all around - Wet Wet Wet

  • Så vilken blir det först? Jag har som fått min lön (eller jag får den på tisdag) megaglad. :)


    Kommentarer
    Postat av: Jessica

    Jag röstar på schlager eller pophits :)

    2007-09-21 @ 17:12:16
    URL: http://jessicaw.blogg.se
    Postat av: Ivarsson

    Pophits - helt klart.

    2007-09-21 @ 17:46:51
    URL: http://norrlander.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0