Tredje dagen

Tredje och sista dagen i skolan för denna vecka. Känns underbart må jag då säga. Super första skolvecka för min del! =) Nu har vi bara en lektion kvar och det är projekt och jag vet inte vad jag ska göra för nåt. Vill styra upp nån konsert men ingen är typ taggad på att hänga med. Så då får det blir till att hänga med Rebecca och Jessica om jag får hänga med dom, som jag hoppas på.

så det blir en långhelg. tors, fre, lör och söndag underbart! Vet inte vad jag ska göra eller jo på Lördag blir det vattenpipa med Rebecca och Rebeca det var som ett tag sen vi hängde. Vi alla har fullt upp med olika saker.
sen kommer jag ju hänga med Sven! :) Kanske kommer bli X3M på fredag Rebecca är typ taggad men jag är inte så taggad men vi får se.

Aja, nu ska jag väl inte skriva så mycket mer men vi hörs. :) Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0