väska, kjol, benvärmare, tröja ......

The list goes on and on. Känner alltid att jag har pengar som kommer räcka jättelänge när man nyss har fått lönen. Men så blire inte för mig när jag vet att jag har pengar så tar dom slut med en gång. Finns alltid något jag har väntat med att köpa. Nu pratar vi alltså om kläder.
Jag sitter nu och kollar runt på H&Ms hemsida, jag hittar ju inte lite som jag vill ha. Är nu uppe i 800 spänn då har jag 200 kronor kvar som jag ska klara mig på denna månad. Det kommer jag ju inte klara av. så jag måste skippa något. Men alltså det är ju så roligt att köpa kläder, det kommer något nytt in till garderoben liksom.
Jag ska klura vidare på vad det är jag verkligen behöver just nu. Här kommer iaf bilder på allt som jag vill ha! :)

image387
  • Strumpbyxor i färgerna Gul/Orange och Brun 79,5:-
  • Kjol 198:-
  • Väska 198:- (osäker på denna)
  • Stor Grå kofta för 398:- (tror inte att det blir den får leta efter nån billig liknande)
  • Benvärmare mörkgrå 39,5:-
  • Tröja vit 298:- (finns i orange också som var coolt)
  • Parkas svart 598:- (alltid velat ha, får önskas i julklapp)
  • Skipants 98:-
  • Strumpbyxor vita 149:-
Får nog ta och åka in till stan imorgon eller senare idag och kolla upp dessa plagg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0