Bio ikväll

Ja nu har jag slutat för dagen men ändå så sitter jag kvar på skolan. Men det var faktiskt för att jag skulle boka biljetter till en film som jag och Sven ska gå och se på ikväll. Jag ville vara på den säkra sidan, men jag kunde säkert ha bokat när jag kom hem. Fast lika bra att göra det nu, så nu är det gjort. För faktiskt så har jag inte tid när jag kommer hem, jag måste plugga manus. Skitdrygt, lillsyrran får hjälpa mig. Det kommer bli kaos för hon kommer tröttna efter ett tag.

Vi ska se filmen som heter "We own the night" med Mark Wahlberg och några fler trevliga skådespelare. Det ska bli trevligt att gå på en måndag då man för det mesta är ganska slö. hoppas den är bra. Nu ska jag gå till bussen, tjohejs.


Kommentarer
Postat av: angelica

den filmen har jag sett, riktigt bra faktiskt =) Ha en bra kväll

2008-02-04 @ 14:14:57
Postat av: Rebeca

va ska du o swemp göra på alla

2008-02-04 @ 19:59:03
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0