Carola är ju ändå Carola

image554

Nu är det Carola och Andreas som sjunger. De var faktiskt bra, men iofs så är ju Carola = Melodifestivalen enligt mig nästan. Plus att Andreas ser faktiskt helt okej ut, han ser lite obrydd ut men ändå så gör han sin grej på scenen och det ser bra ut. Carola skulle iofs ha haft lockigt hår istället för rakt det såg för stelt ut.

Sedan drog Sanna Nielsen en underbar låt med en underbar röst, faktiskt den bästa som hon har sjungit. Superbra gjort av henne. Får inte glömma att Ola såg bra ut men låten vet jag inte vad jag ska säga om. Men men.

Vilka tycker ni skulle ha gått vidare?

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag tyckte att carola och andreas var ganska bra. den var ju helt klart bättre än evighet iaf!! och sanna nielsen var ju oxå bra. och så tyckte jag att tvillingarna var jättebra, de är så härliga, jag älskar dem! de har varit med på både allsång på skansen och så ska det låta, tror jag och de är alltid så himla duktiga! ola var väl sådär.. lite av en besvikelse.

2008-02-17 @ 14:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0