Det tär på krafterna

Nyss kommit hem från reptiden med ung scen från kl 13- 17. Skitdrygt men men så är det väl att vara med i en musikal. Plus att jag är hungrig hela tiden så jag måste typ börja ta med mig mackor eller typ micromat (om det nu finns en micro där).

Annars ikväll blir det inte nå roligt heller, det blir till att plugga lite och sedan blir det att kolla på melodifestivalen med familjen. Med godis och chips förhoppningsvis. Medans jag sitter hemma och degar så är min älskling ute och festar med hans bror och en kompis till. Så jag hoppas de får det trevligt. Och att dom tar det lugnt. (haha).

Nu ska jag vänta på maten och att älslingen ska komma för att hämta lite saker. Sedan blir det till att läsa Romeo och Julia. Uppdaterar senare! Puss
image553
Skulle inte sitta fel med en kladdkaksbit nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0