Ett Dockhem är utläst

Jag har nu suttit med "Ett Dockhem" dramat av Henrik Ibsen sen klockan kvart i 9 och nu är det utläst. Trevligt första dramat är klart, nu har jag bara Romeo och Julia kvar. Måste bara låna den så jag kan börja så jag måste nog fixa det imorgon på skolan. Det roliga med läxor är att det tar egentligen inte så lång tid att göra det om man bara sätter sig ner och börjar med den. Det är bara det att man är jättebra på att skjuta upp det för man tror att kommer ta en hel kväll, men det gör det nästan aldrig.

Märkte på tv'n nu att Hoffmaestro gänget ska vara med på Roomservice nu på onsdag så det avsnittet ska jag se förhoppningsvis. Om inte Ung Scen kommer ivägen men det kan det ju inte göra inte klockan 20.00 Eller?! Nu får ni sova så gott så höres vi imorrn.

Kommentarer
Postat av: e.

Hur var Ett dockhem? Är den läsvärd?

2008-02-10 @ 22:34:30
URL: http://e018.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Döktig tös

2008-02-11 @ 11:34:07
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0