Finns roligare saker att köpa...

Glömde säga vad jag köpte igår, förutom att jag köpte en present till Sven, så blev det 2 bh:ar och 2 par trosor plus ett linne. Men det blir nog till att lämna till baka en bh och ett par trosor. För färgen var inte riktigt som jag hade tänkt mig så jag tror att mamma får lämna tillbaka dem imorgon. Och om hon hittar en bh och ett par trosor i den färgen som jag vill ha i samma modell så skulle hon få köpa det. Det var trevligt att få köpa lite sådant, har faktiskt inte köpt bhar förut själv typ. Tycker att det är så onödigt att spendera på sådant, finns faktiskt roligare saker att köpa för de där pengarna. Men nu blev det iaf jag som köpte det och det var ju trevligt på sitt lilla egna vis. Nu är det förhoppningsvis snart lunch för jag är väldigt hungrig och jag tror att jag glömde börsen hemma så jag kan inte köpa något när jag ska vänta på att Ung Scen ska börja kl 4.

Keep up the good work!

image550

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0