Från Topshop

image547
Allt är från topshop.

Detta skulle jag inte säga nej till, speciellt skorna och kjolen. För mina vita tygskor som jag köpte på H&M förra sommaren de blev för smutsiga efter peace and love eller om det var sundsvalls gatufest så jag kunde inte behålla dem. Så jag letar ständigt efter nya ni till sommaren. Fanns ett par jättesnygga på H&M men jag har aldrig sett dem igen sedan det var en tjej som köpte dem. Jag lover hon köpte det sista paret.

Körandet gick bra, fast det  blev en kortis idag, vi tog det lugnt och började på parkeringen där vi bor och körde runt lite och sedan upp i rondellen. Men det gick bra. Jag parkerade, backade och höger och vänster svängar. Det var roligt iaf det kan jag berätta. Men nu får det bli te eller något sådant gott.

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Det är nackdelen med vita skor, de är dock snygga.
Pssst darla - kunde du hjälpa mig med bloggstyling?

2008-02-11 @ 22:39:21
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: angelica

Härligt att du har kommit igång med körningen nu =)

2008-02-12 @ 12:17:15
Postat av: sofie

såna där tygskor har jag nästan:D dom är riktigt fina!

2008-02-12 @ 21:53:46
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0