Friluftsdagen

image545
Idag blev det Ung Scen på friluftdagen, ganska trevligt faktiskt. Eller roligare än vad jag hade trott. Var ganska trött imorse kan jag säga. Vi gick igenom alla scener och timade hur lång tid allt skulle ta. Det gick snabbt och lindrigt och det var trevligt.

Fick skjuts hem av Fannie, och nu vil jag verkligen ut och övningsköra och sedan börja med körlektioner och sedan ha körkortet i min hand. Mest för min skull men plus Sven för han är nog lite trött på att han ska skjutsa mig hit och dit. Så nu borde det bli min tur och jag ser ändå fram emot det.
Nu måste jag nog läsa draman och bara ta det lugnt och sedan duscha. Jag ska också fundera på vad jag ska göra ikväll.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0