Glad Alla Hjärtans Dag

Glad alla hjärtans dag på er där ute både singlar och personer som är i ett förhållande.

image552Min dag har varit mysig iaf, jag tog ledigt från skolan. Orkade inte fara dit plus att jag behövde lite ledighet. Så vi sov ut till 11. Efter det skjutsade Älsklingen hem mig, så jag och Rebeca fick gå och hämta ut ett paket på OKQ8. Därefter så gick Rebeca hem för att fixa till sig för hennes alla hjärtans dag kväll med hennes boyfriend, medans jag ringde Sven för vi skulle gå en promenad men först skulle vi möta varandra på vägen. Så det var mysigt. När vi kom in till hans rum så hade han lagt i ordning hans säng fullt med paket. Så det var öppna paket dags. Jag fick alla hjärtans dag te(som vi ska dricka ikväll), Christina Aguileras parfym den mindre för de hade inte inne den stora, en stor röd ros och ett jättesött kort. Han fick 2 t-shirts av mig. Eller en i tisdags och en idag. Han blev nöjd, och det är bra det.
Pannkakstårta till middag hemma hos mig blev det, sedan städning på Delta och sedan en efterlängtad tårta hemma hos Svens mamma. Och nu sitter vi hemma hos mig och Sven ser på fotboll och jag sitter här.

Var definitivt värt att ta ledigt idag. Hoppas ni tjejer hade en trevlig alla hjärtans dag på skolan!

Kommentarer
Postat av: Lotta

oja, jag fick ett hjärta på skåpet där det stod att jag är unik och så fick jag chokladhjärtan av mamma. så jag är nöjd.

2008-02-16 @ 15:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0