Högskoleinfo

image539Började 8.30 idag. Jag och Sven sa att vi skulle upp tidigt så vi skulle hinna duscha och ta det lugnt för en gång skull på morgonen. Så blev det inte, vi vaknade 10 i 8. Jag flyger upp ur sängen och är inte precis på det gladaste humöret. Nu har vi sagt att jag aldrig ska ligga innerst (eller jag har sagt det) för då stänger bara Sven av alarmet och han hinner inte kolla på hur mkt klockan är. Men han är duktig iaf.
Idag var det högskoleinfo på skolan, så det har ändå varit en ganska slapp dag. Så snart slutar vi och då kommer Sven och hämtar mig och vi ska åka och panta flaskorna och sedan hem till mig. Tills kl blir 16.00 då han ska skjutsa mig till skolan för att jag ska repa. Alltid lika trevligt. Eller!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag tror att han bara vill ligga kvar i sängen med dig ;)

2008-02-06 @ 17:17:01
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0