Hörs imorgon.

Idag var det skola från 13-18.30 var hemma vid 19. Helvete så drygt det är och man är så trött när man kommer hem så man orkar inte göra något alls. Fast jag orkade iaf läsa ut Romeo och Julia, även om jag inte förstod hälften av slutet men men. Det var väl trevligt iaf. Nu ser jag på Cold Case, och är trött som fan och känner inte för att gå till skolan imorgon men det måste man ju. För det är Ung Scen på morgonen Yippie!

Det har inte kunnat bli så många inlägg idag för att jag har ju varit på skolan, plus att Blogg har varit lite konstigt tycker jag idag. Så det är förklaringen. Men hoppas ni sover så gott inatt så hörs vi imorgon.
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0