Måste plugga repliker

Jag måste verkligen plugga repliker men det är så tråkigt, jag vill inte. Visst vill jag att det ska bli bra, men jag orkar inte. Plus att jag måste läsa ut "Ett Dockhem" av Henrik Ibsen. Har inte ens börjat och jag vill inte heller göra det, jag vill bara sätta mig framför tv'n och ta det lugnt. Så jag tror att det får bli till att se på tv och sen läsa lite drama och läsa repliker. Så får det bli.

Många ser nu på Gossip Girl som jag redan har sett klart alla avsnitt på första säsongen. Men det är bra. Alltid roligt att fördriva tiden med olika serier.
xoxo (haha)

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha njaa det är nog inte den du tror det är =P

2008-02-05 @ 20:52:50
URL: http://www.thokigtangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0