Nu ska jag ut och övningsköra

Jepp, det var ett tag sen jag satte mig framför ratten, rättare sagt förra sommaren. Sen dess har det inte blivit av, kanske för att det var nära att bilen välte ner i diket men som tur är så tog pappa ratten av mig snabbt. Så det ska bli trevligt att sätta sig där igen. Men nu tror jag att det kommer ta ett tag men ja det är en början iaf.

Nu bär det iväg,
nu ska jag och pappa fara och köpa en sådan där skylt där det står "övningskör" en sådan jättetrevlig skylt. haha. Sedan vet jag inte vars vi ska börja men det får vi väl se. Ni får höra hur det har gått sedan efter jag har varit ute. Over and out.
image546


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Inte en dag förtidigt!

2008-02-11 @ 18:54:26
Postat av: BarbieMamman

Snälla Frida, var försiktig med dikena!
Det kan bo igelkottar där! :o))

2008-02-11 @ 22:15:22
URL: http://blackmagic.blogg.se/
Postat av: Ivarsson

Ska jag hålla mig inomhus då? ;]

2008-02-11 @ 22:38:12
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0