Ny dag Nya tag

Har iaf lite sovmorgon idag, och det uppskattas! Börjar 9.30 och nu sitter jag här och ska snart äta frukost. Ganska surprising när det gäller mig och frukost. Så det ska bli trevligt. Kommer säkert ändå bli hungrig om en och en halv timme. Som alltid. haha. Idag ska jag, Sven, Lina och Chili till min mormor och morfar och kolla på min familjs gamla röda bil. Som Sven funderar på att kanske köpa, om det inte är så mycket att fixa på den. Plus att vi kommer få middag där, men vi måste tyvärr stressa för att Sven ska hem och jobba. Men det kommer bli trevligt, har ju inget rep idag. Men jag måste ändå plugga plugga plugga repliker ikväll.

Just det, det är prov i samhälls idag och jag har inte direkt pluggat men alltså det får gå som det går, jag har ju iaf lyssnat på alla redovisningar.

Ha en bra dag nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0