Ny mobil?

Om jag bara hade pengar så skulle jag ha köpt mig en ny mobil nu. För min är inte bra plus att jag vill ha en bättre kamera så man kan göra så att sin mobil blir ens egen kamera. Visst blir lite sämre bilder men ändå, mycket lättare. Plus lättare att lägga in på datorn. Funderar nu på dessa två!

första mobilen: S500i Sony Ericsson den billigaste som finns kostar 1870;-
andra mobilen: W890i Sony Ericsson och den billigaste kostade typ kring 3600;-
Så då är det väl ganska klart vilken man ska köpa men däremot så på den andra så är kameran bättre än den första. Man vill ju som ha en kamera! Fast den första är jävligt cool, den lyser jättefin grönfärg när man öppnar den. Åh jag är mycket kluven fast visst liksom jag har ju inte riktigt pengar nu så jag måste ju ändå vänta ett tag innan jag ska köpa. Så då kanske den andra har hunnit bli lite billigare.

Sedan varför är det alltid så att man vill ha saker när man inte har några pengar att spendera? Det är bara dåligt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Cissi har en S500i Sony Ericsson och hon är då bara nöjd! Den tar rätt okej bilder å så :)

2008-02-19 @ 16:58:49
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0