Promenad som gäller

Sitter hos Sven, och snart ska vi ta på oss och gå ut på en promenad kanske till någon kiosk och köpa chips. Faktiskt så var det inte heller min idé idag, det var han som frågade om vi skulle det. Så vi får se hnur det blir med det men vi ska ändå gå ut och gå. Vi har sagt att vi ska börja gå ut och gå flera gånger i veckan. Det kommer nog gå ganska bra. Bara att ta tag i det liksom.

Min helg kommer suga, det blir skola från 13-17 både Lördag och Söndag. Alltså visst vill jag att det ska gå bra och så på premiären men jag visste seriöst inte att det skulle ta sån här lång tid. Om vi skulle ha bestämt musikal innan jullovet så hade vi typ varit jävligt mcyket i förväg än vad vi är nu. Känner jag iaf, visst är vi i ganska bra tid men vi kunde ha varit bättre. Plus att jag har ett arbete som ska in på onsdag som jag inte ha börjat på. Så, så kommer min helg att se ut. Woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0