Såå trött jag är...

Alltså det känns inte taggande att sätta sig och plugga repliker till imorgon. Vi har tillochmed inte kört igenom en scen där jag är med och har typ många repliker att kunna. Plus att jag inte kan låtarna, ååh Sigrid (läraren i drama) kommer inte vara glad på mig imorgon. Fast det kommer ju bli roligt på något vis men helt seriöst så är det inte roligt att plugga repliker, man kan aldrig liksom sluta plugga på dom. För det kan bara bli bättre och bättre och tråkigare och tråkigare. Jag är så less så less. Vill lägga mig i sängen och se film och inte tänka på skola, ung scen eller på framtiden något mer. Bara vara en kväll. Det hade varit dunderhärligt faktiskt, det kommer bli roligt att se hur det går imorgon.

Sluta drömma dig bort nu Frida, nu måste du börja plugga!
image543


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Keep up the good work darla, vi ska sitta front row och applådera högst av alla! Ni kommer att vara bäst! :D

2008-02-07 @ 20:15:28
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Angelica

haha ibland är det kul att leka lite :D
hoppas du haft en bra dag vännen!

2008-02-07 @ 21:30:35
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0