Se modevisningen igen

Ja det vill jag göra, jag vill se den igen idag. Men det kan jag inte göra för vi måste fixa layouten på tidningen helvete också. Och andra visningen börjar 12. Det var verkligen jättefina kläder de hade sytt.. Skulle också vilja sy så bra, men jag tror att jag ska ta tag i det när jag har tid. Men jag tar mig aldrig tid så det kommer nog bli nästa år eller något sådant.
Nu idag kommer Sven att se plus Rebeca, Rebecca och Sigrid ska se den en gång till för hon fick lov och följa med mig igår. Tack så mycket!

Aja, nu blir det layouten på tidningen sen repa till ung scen, efter det blir det till att sola med sven. Och ikväll blir det till att fira Emma med middag och x3m, så jag hoppas det blir trevligt. Ha annars en mycket bra dag! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0