Sofis Mode

image555Sen när måste man bli medlem på Aftonbladet för att kunna läsa några artiklar från Sofis Mode eller andra artiklar på internet. Neru det visste då inte jag, och det är då det töntigaste jag har hört. Herregud vad ska internet vara till för annars. Jag ville ju hitta lite bilder så jag kunde visa er vad jag skulle vilja införskaffa till min garderob. Men tyvärr så kan jag inte för det är lite knapert på pengafronten. Fast det skulle kännas bra med lite ökning till garderoben. Men jag ska verkligen styra upp mitt liv med jobb och spara nu efter Ung Scen plus projektet. För det kommer nog behövas spenderas lite pengar till resan till Danmark.

Det som är positivt med det jag hittade i tidningen Sofis mode är att allt är från H&M. Ett plus för mig! Nu blir det plugg på G sen kommer det mat från Max. Mums. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

min nya blogg .. Dock under konstruktion. :)

2008-02-18 @ 20:32:45
URL: http://beeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0