surfthechannel.com

Vaknade vid 13.00 skitskönt att få sova ut. Kom på vid 2-halv 3 att jag borde ha varit på skolan för ung scen, jag märkte inte heller smset från Anna kring den tiden. Hoppas det gick bra där iaf om du var där Anna!
Så idag har jag inte gjort något alls, det blev till att se på The Hills på en ny sida där man kan se filmer, serier med mera. Den sidan heter www.surfthechannel.com en mycket bra sida. Plus att det finns mängder med olika serier, det är där också jag ser på LA inc. Jag har snart sett klart season 1 av The Hills. Faktiskt ganska bra. Det är alltid roligt att bara sitta och inte göra något alls på en söndag, så varför inte spendera det med serietittande.

Jag hjälpte också Sven med att städa på Delta
. Det var väl helt okej. Nu väntar jag på maten. Hoppas ni har en trevlig fortsatt söndag.
image533

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt att så sova ut! Den kostade 6795 + 45 kr i frakt.

2008-02-03 @ 23:29:27
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0