Var ett tag sen

Så nu är helgen slut och det känns inte bra alls. Skulle vilja ha hela veckan ledig men så blir det inte.. Iaf så har helgen varit härlig och bra. I fredags blev det slappar dag med Älsklingen, vi såg filmer. Disturbia och slutet avJuno. Båda var mycket bra så där har ni filmtips. Igår så var det Ung Scen på dagen till klockan 4, var väl hemma vid halv 5- kvart i 5. När jag fick reda på vad det var för mat så försökte jag få med Rebeca till att äta ute, men hon hade inte pengar till det så då blev det inte så. Men då kom jag på en smart idé och det var att jag skulle bjuda henne på middagen. För det är faktiskt synd om henne just nu, hon råkade knipsa av sig fingertopparna på pekfingret och långfingret på höger hand, men det kommer bli bra tillslut. Plus att hon får pengar (haha). Så det blev iaf middag på Balder med Tacobuffé, lyxigt. Det var supergott. Vi fick "nya vänner" där också. Två snubbar och en kvinna som satt och drack lite öl och vin. Det rebeca märkte när kvinnan ställde sig upp för att vara påväg att gå, att hon är GRAVID! Hon drack ju vin, man får inte göra så.
Men det var mysigt iaf att hänga med henne det var som ett tag sen. Efter vi hade ätit klart så blev det att ta bussen hem till mig föra tt se en film som vi hade hyrt "jakten på lycka" med Will Smith som var väldigt bra. När den var slut vid 2 så kom Sven hit och vi somnade väl vid halv 5. Så då idag så kom jag 20 min för sent till Ung Scen men det gjorde nog inget.

Oj oj det var en lång och tråkig uppdatering men men så blir det ibland. Ha en fortsatt trevlig söndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0